Program lojalnościowy

 

1. Program lojalnościowy dotyczy Klientów posiadających konto w naszym sklepie internetowym. Aby skorzystać z programu, prosimy założyć konto oraz dokonywać zakupu będąc zalogowanym.

2. Za zakup wybranych artykułów plastycznych są naliczane punkty. Liczba punktów jest różna dla poszczególnych artykułów w zależności od ceny danego artykułu.

3. Liczba punktów, które można uzyskać za zakup danego artykułu jest podana na stronie produktu (np. na komputerze stacjonarnym/laptopie widać to w górnym prawym rogu ekranu.

4. Jeżeli nie ma informacji o punktach lojalnościowych, oznacza to że albo dla tego produktu zakup nie jest premiowany naliczeniem punktów, lub jest premiowany, ale użytkownik nie jest zalogowany w danej chwili do naszego sklepu.

5. Stan punktów można sprawdzić po zalogowaniu, po wejściu na 'moje konto' prosimy wybrać z menu 'punkty lojalnościowe'

6. Uwaga - punkty nie pojawiają się automatycznie po złożeniu zakupu. Zostają przyznane przez Administratora sklepu w dniu skompletowania paczki do wysyłki. Na przykład: przy złożeniu zamówienia w poniedziałek, punkty pojawią się we wtorek wieczorem. W przypadku wątpliwości co do ilości naliczonych punktów prosimy o kontakt z Administratorem sklepu na adres e-mail: shop@aurora-one.pl

7. Aktualnie jesteśmy w trakcie przygotowania oferty zamiany punktów na przydatne gadżety reklamowe lub na darmową dostawę kurierem DPD dla zamówienia poniżej 300 złotych (standardowy koszt dostawy to 16 złotych) . Szczegóły proponowanych nagród wraz z przelicznikiem na potrzebne punkty pojawią się do końca lutego 2020.